Kiddo

Jag har ju fullkomligt glömt bort listan! :O Idag står det på listan: Min barndom.

Vem var jag när jag var liten. Ett gulligt barn, snällt barn, tyst, dum, arg eller skrikig?
Jag vet inte riktigt men tydligen faikade jag smärtor och om jag inte fick fram tårar när min storebror puttade mig så gick jag ut i hallen och dunkade mitt huvud i golvet tills jag börja grina. Sen skyllde jag på min bror...
Jag har även fått höra att jag nöp folk. På dagis gav jag faktiskt vissa blåmärken. Någon måste ju visa sem som bestämmer? (a)
Det var lite dåliga saker. Men jag har faktiskt varit snäll också. Jag älskade att ta hand om djur och mindre barn.
Jag ville bli veterinär (stavning?) eller frisör. Ehhhm ja.


Lilla fiddi. Jag kallades Fiddi när jag var yngre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0