min bästavän.

Som nummer två på listan Min bästavän

Ska jag vara ärlig har jag flera bästavänner. Ebba Elin Madeleine Axel Simon och min egna gula legendar. Då undrar ni vem är din gula legendar. Ni som känner mig vet. Det är ju min gula banan cykel. En gul billig cykel på 6år. Hur kan man ha en cykel som bästavän? Det kan man inte, eller.. nej men den är en räddning i nöden och den har aldrig svikit mig. Seriöst den är chillmys och galet flippad.
Mellan alla sommarfester när bussen slutat gå, när sl ställt in under vinter, är den det ända som fungerar. Tro inte heller att det är bara min bästavän.. nejnej alla älskar legendaren. Den tar minst tre pers. Chillman.



Men om jag ska vara lite seriös nu så är Ebba Elin Madeleine Simon och Axel mina närmaste. Dem känner mig bäst och dem har stöttat mig och gör mig glad varje dag. Jag vill aldrig förlora dem.
Alla sjuka minnen som jag delar med dessa personer får mig att må bra.
Varje skoldag blir bättre med Simon Elin och Madde. Varje dag blir bättre med alla mina vänner.
Ebba jag vet att du älskar sånna här texter.. eh whate? Nej men jag ska vara känslosam nu. Ebba jag älskar dig, det vet du. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga men alla cuper vi skrattat igenom för att allt ska gå snabbt. Så mycket vi spenderat, ibland kan jag tro att vi delar samma dna. En vän som du är det finaste jag någonsin kan få. Jag kommer aldrig lämna dig.
Elin, jadu det finns så mycket att säga men allt har jag nästan sagt rakt till dig. Allt som varit kanske inte har varit det bästa men nu är det som det är och det jag har med dig nu är något som jag aldrig vill släppa. Ingen kan någonsin ta din plats. Vi är så lika innuti, med dig kan jag flippa ur och vara som jag vill. Jag älskar dig ölen!
Simon, åh in sjuka jävel. Att ha deeptalk med dig är speciellt för mot slutet spårar det alltod ur så det känns bra. Tack för du är så underbar! Like you alot man, never forget that.
lika innuti, med dig kan jag flippa ur och vara som jag vill. Jag älskar dig ölen!
Madde haha jag skrattar bara jag tänker på allt.. Åh spanien, åh MALTA! Fan dem två underbaraste veckorna i mitt liv har spenderat med dig. Du är en del av mig och jag vet att du alltid finns för mig. Tack för du är den du är. Jag älskar dig något enormt
Axel hahhahha oj allt vi har gått igenom är rätt sjukt. Från att ha varit kompis med dig, till att hata dig något enormt och sen nu är du en av mina närmaste vänner. Finns inte mycket att säga nu för du vet redan allt. 

 

Så people nu har jag varit djup nog. Jag har inte mycket mer att säga än att nu ska jag till min andra bästavän, kylskåpet, den står mig nära och öppnar sig alltid för mig. Den gör mig glad. Jiiho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you

2011-03-04 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0