Mina drömmar

Heiii Bloggen! Det är den sjunde idag och då ska jag enligt listan skriva om mina drömmar.

Hmmm.. Jag drömmer nog om att få komma bort från sverige. Jag vill flytta utomlands där det är varmt. Bli niggaah och steka gärnet. Glida runt i linnen och glajjer varje dag, cykla på legendaren och dricka slash och milkshake tills hjärnan fryser. Sitta på en strand och chilla lite närsom. Sen ska jag vara stenrik (hur jag blir det är inte med i min dröm) så jag bara kan göra vad jag vill. Jag ska bossa och vara känd. Vad jag ska vara känd för är ytters oklart.. Men yeah. Sen ska jag ha ett stort hus och en man som är modell och söta blonda barn. Sist men inte minst, jag ska ha en gigantic walk in closet!

hahahahaha jaaah.. det är min dröm fast något överdriven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0