Mina vanor

Så sjätte punkten. Mina vanor.

Kan ju börja med att jag alltid sitter uppe för länge på vardagar. Jag planerade att lägga mig tio men nu är klockan halv tolv på kvällen...
Om jag inte har något att göra så äter jag.
Ska jag kolla på film måste jag äta något.
Logga in på facebook varje gång jag sätter på datan.
Pluggar jag måste det vara knäpptyst.
Har jag pengar och är i en butik och hittar något jag tycker jag behöver så köper jag det.
Att vara bitchig mot axel är en bra vana. ihih
Jag säger alltid ''aa bra puuuss heej'' innan jag lägger på.
Jag tänker alltid på annat när vi går igenom saker på idrotten...
Jag har alltid för höga mål.
Jag måste ha minst tre kuddar för att kunna sova skönt.
Jag måste äta sent på kvällarna...
Varje gång jag kommer hem på nätterna måste jag dricka mjölk :S

Ja som ni ser.. det mesta är matvanor... Men jag älskar mat and thats it. Orkar inte bry mig om allt jävla tjat. inte än iaf. Så länge jag tränar bryr jag mig inte. wiiho
allt för den här veckan. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0