Mysen

Hejhej hallå! Idag har jag haft nationella prov i fysik. Det gick jättebra på det vanliga provet men labbinstruktionerna som man skulle skriva fattade jag inte.. Alla utom jag? Nej men jag fick hjärnsläpp and that's it. Lämnade in ett tomt papper där det stod hjärnsläpp och utropstäcken hihi.
Men det är najs. Köpte ett kakpaket sen och fick tillbaka minnet. awesomeee..
Beställt mysdress btw så nuskare mysas jao. Haha ska lägga upp bilder sen så jag låter som kissie eller kenza. ''Åhh titta vad som damp ned i brevlådan: EN MYSDRESS! Nu ska jag och min hund mysa ner oss i soffan med lite barnmatoch avokados sen ska vi bara mysa och njuta av att det är helg..'' Haha yeah så ska jag bli.


määätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0