Mars

Finns inte så mycket att säga nu meeeen jag tänkte följa en sånhär lista där man skriver varje inlägg om något visst ämne.. Vet inte om jag orkar följa hela men det får gå så långt som möjligt. Kommer ju såååklart uppdatera mer en bara det! Ni vill ju ha roliga bilder och live updates!
Here is the list

1/3 Mitt bästa minne
2/3 Min bästavän
3/3 Mina interessen
4/3 Min skola
5/3 Mitt rum
6/3 Mina vanor
7/3 Mina drömmar
8/3 Min sport/aktiviteter
9/3 Sommarminne
10/3 Min musik
11/3 Min familj
12/3 Min kärlek
13/3 drömkille/tjej
14 Ett sommarminne
15 Min barndom
16 Värsta minnet
17 Planer inför sommaren
18 Min garderob
19 Mina dåliga sidor
20 Mina bra sidor
21 Valfritt
22 Om jag var känd
23 Vad jag anväder för produkter
24 Min humor
25 Min största skräck
26 Vad jag tycker om skolan
27 Varför jag skaffa min blogg
28 Hur sminkar jag mig
29 Vad jag har i min handväska
30 Det här åt jag idag
31 Min första kärlek

Den här listan var relativt seriös och tråkig men jag ska göra något kul av den. Nu ha ni också massa anledningar till att läsa den! Dock går 11-13 bort eftersom jag är och spelar sm i falun. Men jag kanske lägger upp dem någon annan gång när jag har den så kallade bloggtorkan!
So long amigas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0