FML

Jahapp, fredag idag och jag är så sjukt galet jäkla trött, har ont i fötterna, i huvudet, i benen och i magen. Spanska provet gick åt helvete, prov i engelska på tisdag och jag har inga böcker, biologiprov nästa vecka på 50 sidor. Jag söker lite sympati.. någon som har empati?..
Glömde jag säga att jag sitter hemma med biologiboken en fredagkväll medan mina kompisar är på fest. Gash vad jag älskar livet. Pluggar på sånt som jag inte ens kommer ha användming för sedan
Fyfan vad jag mår bra, not!
Sådärja nu har jag klagat nog, ska hitta chokladen sen börja slösa livet på att plugga biologi.
Lillis signar ut, ledsen och helt jävla slut.

lillis klaad

Kommentarer
Postat av: loner

Jag gör detsamma. Feel the pain

2011-05-14 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0