Sóft

Godmorgon Sverige! Julia har nyss dragit så nu ska jag snart börja plugga igen.. Låter som det ända jag gjort den här helgen är plugga. Men neese!
Igår styrde världens bästa Anna! Det var mycket tjillnirr människor där. För det mesta nya med tanke med att dem var äldre men det var bara kulT!
Sen hypade jag och julia med att hoppa ut genom fönstret inatt, va vaddå?
Sen fick jag reda på att papppa hitta min lilla gula legendariska cykel i en buske. Poor Legendaren!! Men nu är den hemma hos mig igen och det är ju det viktiga... Somsagt legendaren är ute och vrål åker på egen hand. Det roliga var att den inte åkt alls långt, ingen vill nämligen ha legendren (legendaren-internt)


Feezt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0