Nytt!

Som ni ser har jag ändrat om i bloggen. Just nu sitter jag i myskläder framför tv och käkar kakor. Jag gör alltså väldigt stor nytta. Saknas bara bidrag och tjo här har ni en sosse. Nej nu ska jag inte vara sån men blev så upprörd när jag ser interjvuer med sossar som klagar på att de får för lite i bidrag och att det inte finns jobb. Sluta ligga hemma framför tv och ge dig ut? Samma sak när några invandrar killar står och hackar på sverige och säger att dem blir behandlade som skit. Visst åk hem till balkan och se om du får det mycket bättre där...
Så nu har jag klagat nog. Idag har faktiskt varit en otroligt skön dag. Vaknade av mig själv vid tio tiden. Gick upp och åt sen åkte jag till skolan. Hade tre lektioner sen var det dags för ansiktsbehandlig och fick faktiskt massage. Hur avkoppande som helst. Tog bussen och somnade men hann vakna en station efter den vanliga så fick gå en bit.
En sak till som gör mig irriterad är dom sjukt höga kraven som finns i Dagy. Jag fick mvg i allt jag gjorde i svenskan i min förra skolan men nu i dagy så får man E, dvs g-. Man blir ju i princip överlycklig om man får D eller C vilket motsvarar G och VG.
Nu blir det plugg as usual. Bye bloggen

TJA VOLYM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0